علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

مزیت های طراحی لوگو حرفه ای

برای طراحی لوگو حرفه ای قبلا و بصورت مفصل در قسمت مقالات وب سایت توضیح داده ایم . اما از جایی که ممکن است این امر برای بسیاری از افراد واضح باشد ایده بدی نیست که در این مقاله اشاره ای داشته باشیم به مزیت های طراحی لوگو حرفه ای .

تاثیر طراحی لوگو حرفه ای در نگاه اول :

تمامی هدف برای طراحی لوگو این است که لوگو یک برند دیده شود و بخاطر سپرده شود . معمولا روزانه تمامی افراد لوگوهای مختلفی را در پیرامون خود مشاهده میکنند اما هنگامی که شخصی طرح لوگویی خاص را مشاهده کند و طراحی لوگو حرفه ای باشد به سرعت جذب آن می شود و شاید به فکر کردن به طرح بپردازد که این امر موجب می شود طرح را در ذهن خود بخاطر بسپارد و این بزرگترین مزیت طراحی لوگو حرفه ای است . بطور مختصر می توان گفت اگر شخصی لوگویی را در نگاه اول بخاطر بسپارد آن لوگو حرفه ای طراحی شده است .

تاثیر طراحی لوگو حرفه ای در تبلیغات :

میتوان گفت طراحی یک لوگو حرفه ای بسیار موثر تر از تبلیغات های مختلف با هزینه های گزاف است . چرا تبلیغ میکنیم ؟ برای دیده شدن ؟ طراحی لوگو اگر حرفه ای باشد در کوچکترین تبلیغات شما نقش بزرگی را ایفا می کند و بیننده را به خود جذب میکند . در تبلیغات مانند طراحی بروشور ، طراحی کاتالوگ ، طراحی تیزر های تلویزیونی و.. اگر طراحی لوگو حرفه ای باشد جلوه ای مناسب و زیبایی را به امور تبلیغاتی شما می دهد . بارها مشاهده کرده اید بسیاری از کمپانی های بزرگ در بیلبوردهای تبلیغاتی خود فقط از طرح لوگو در مرکز بیلبورد استفاده کرده اند حالا فرض کنید این طرح خاص و حرفه ای باشد . هر بیننده با مشاهده طرح به فکر فرو میرود یا احساس خوبی را دریافت می کند و یا بلعکس اگر طراحی لوگو حرفه ای نباشد هر شخصی که این تبلیغات را مشاهده کند به راحتی از آن عبور میکند .
یادتان باشد چشم های انسان ها طرح های زیبا را میبینند و احساس زیبایی را دریافت می کنند پس طراحی لوگو حرفه ای و زیبا را جدی بگیرید .

تاثیر طراحی لوگو حرفه ای در امور گرافیکی :

طراحی لوگو حرفه ای می تواند تناسب در امور گرافیکی شما را بهبود ببخشد . فرض کنید لوگو شما بصورت استوانه ای عمودی و باریک و همچنین غیر اصولی باشد . آیا میتوان این طرح را در کارت ویزیت یا favicon وب سایت شرکت استفاده کرد ؟ خیر . اگرهم بشود تناسب بخش های دیگر را بر هم میزند در صورتی که طراحی لوگو اگر حرفه ای باشد در تمامی امور گرافیکی این تناسب حفظ می شود . از favicon سایت گرفته که در اندازه 16 پیکسل است تا اندازه های بسیار بزرگ در بیلبورد های تبلیغاتی و… .

گسترش موارد مورد استفاده از طراحی لوگو حرفه ای :

طراحی لوگو اگر حرفه ای باشد می توان از آن در بخش های مختلف گرافیکی و تبلیغاتی به راحتی استفاده کرد . به عنوان مثال از طراحی لوگو حرفه ای میتوان مهر . تندیس سه بعدی ، تک بعدی ، سازه و… ساخت . می توان تیزر های تلزیونی انیمیشن با طرح لوگو ساخت می توان تابلوهای برجسته با چوب و فلز و … ساخت در صورتی که برخی لوگوها این قابلیت را ندارند . مثلا به نحوی رنگ آمیزی شده اند که در حالت تک رنگ هویت خود را از دست می دهند یا نمیتوان از آن طرح سه بعدی ساخت و یا در سایز کوچک قابل تشخیص نمی باشد اما طراحی لوگو اگر حرفه ای باشد قابلیت استفاده در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی را دارد .

در ادامه به مزیت ها دیگر یک لوگو حرفه ای اشاره می کنیم :

1-مهیا کردن اعتبار برای شرکت / وب سایت یا برندتان
طراحی فوق العاده و حرفه ای لوگو ، تاثیر بسیاری بر برند شما می گذارد و درک و اعتبار مشتریان از برند تان را بالا می برد .


2-افزایش میزان فروش تجارت 
یک لوگو حرفه ای آن قدر قدرت دارد که در افزایش فروش یک برند تاثیر مستقیم بگذارد . لوگو نایک و اپل مثال خوبی برای افزایش میزان فروش است . بسیاری از مردم صرفا برای اینکه لوگو نایک و اپل را در محصولشان داشته باشند آن محصول را خریداری میکنند .


3-میزان تاثیر گذاری را بالا می برد 
همانطور که قبلا گفته شد طراحی لوگو حرفه ای در میزان فروش و تبلیغات و ثبت شدن در ذهن مخاطب و دیده شدن برندتان تاثیر بسزایی می گذارد .


4-کیفیت برند شما را بالا می برد 
طراحی لوگو معرف هر برند می باشد و طراحی لوگو حرفه ای نقش بسیار مهمی را در کیفیت بالای یک برند از دید مخاطب ایفا می کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.