علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

علمی | مطالب داغ و خواندنی متنوع

تست شخصیت شناسی_ذهن شما زنانه است یا مردانه

- کدوم موضوع رو بیشتر دوست دارید ؟


هنر ۱۰ امتیاز

 زبان ۰ امتیاز

ریاضی ۲۰ امتیاز


۲- کدوم نوع فیلم رو دوست دارید ؟


۱) درام/ فانتزی/ رمانتیک_۰ امتیاز


۲) اکشن/ علمی تخیلی / ترسناک _۲۰ امتیاز


۳) طنز/ کارتون/ ماجراجویی _   ۱۰ امتیاز



۳- ایا قبل از انجام کاری فکر میکنید ؟

فکر میکنم اینطور است_ ۱۰ امتیاز

همیشه  نسنجیده عمل نمیکنم _۰ امتیاز

گاهی اوقات نمیتونم خودم رو کنترل کنم_ ۲۰ امتیاز


۴- ایا از کسی میخواهید چیزی را دو باره تکرار کند؟


۱) به سختی_۰ امتیاز

۲) وقتی چیزی را نمیفهمم _  ۲۰ امتیاز

۳) گاهی اوقات  _  ۱۰ امتیاز



۵- چگونه با استرس برخورد میکنید ؟


۱) بهتر از دیگران _۰ امتیاز

۲) مثل همه افراد _ ۱۰ امتیاز

۳) استرس فلج کننده است _۲۰ امتیاز



۶- تحمل شما در مقابل درد فیزیکی چیست ؟


۱)  میتونم کنترلش کنم_ ۲۰ امتیاز

۲) سعی میکنم ازش جلوگیری کنم_ ۱۰ امتیاز

۳)ازش ترس دارم _ ۰ امتیاز


۷-  در اسباب بازیها عروسک دوست دارید یا ماشین ؟

۱) ماشین_  ۲۰ امتیاز

۲) عروسک _ ۰ امتیاز

۳) هردو / هیچکدوم _ ۱۰ امتیاز


۸- هنگام بازی چگونه رفتار میکنید ؟


۱) خوشگذران / بستگی به شرایط  _ ۱۰ امتیاز

۲) رقابتی / روی بازی تمرکز میکنم _  ۲۰ امتیاز

۳) مشارکتی / در فکر  ایجاد رابطه _  ۰ امتیاز


۹- ایا ریسک کردن رو دوست دارید ؟

۱) بله هر چه بزرگتر بهتر_   ۲۰ امتیاز

۲) اگر ارزشش رو داشته باشه چرا که نه _  ۱۰ امتیاز

۳) خیر  اعتقاد من به امنیت هست_    ۰ امتیاز


۱۰- ایا یک ذهنیت مردانه دارید یا زنانه ؟

۱) زنانه_ ۰ امتیاز

۲) مردانه _۲۰ امتیاز

۳) نمیدونم_۱۰ امتیاز


نتیجه:


اگر امتیاز شما ۰ تا ۱۰۰ هست  ذهن شما جنسیتی مونث یا زنانه داره .یعنی شما با استرس و فشار ها بهتر برخورد میکنید و شنونده بهتری هستید .شما فعالیت های عاطفی رو بیشتر ترجیح میدین .


 اگه  امتیاز شما ۱۱۰ تا ۲۰۰ هست ذهن شما جنسیتی مذکر یا مردونه داره و به سمت منطق نزدیک تره ، شما ریسک پذیر تر از گروه قبلی هستید و از تحمل بالایی برخوردار هستید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.